کانون هواداران پرسپولیس

perspolis.fc

کاظم

perspolis.fc

http://perspolis.fc.loxblog.com

کانون هواداران پرسپولیس

عالیشاه: پرسپولیسی مدنظر نفت من نیستم/پیشنهاد یونان هنوز هست

کانون هواداران پرسپولیس

به وب کانون هواداران پرسپولیس خوش آمدید به وب هواداران بی شمار پرسپولیس خوش آمدید

کانون هواداران پرسپولیس

کاربر مهمان، خوش آمديد! امروز
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


عالیشاه: پرسپولیسی مدنظر نفت من نیستم/پیشنهاد یونان هنوز هست

دروازه ها کوچک می شوند

پرسپولیس قطعا در نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهد گرفت.هر چند امتیازگرفتن در ادامه فصل سخت تر است و به قول معروف دروازه ها کوچک می شوند اما من اطمینان دارم پرسپولیس نتایج خوبی می گیرد.در دور رفت نیاز بود بازیکنان جدید با شرایط تیم خو بگیرند اما همه دیدند در هفته های اخیر تیم متحول شد و تاثیرات مثبت این روند را در دور برگشت خواهیم دید.هر چند بر این باورم که اگر اشتباهات داوری در دور رفت نبود ما بالاتر از این هم بودیم.باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که در روزهای سخت تیم را حمایت کردند.برای من اهمیت زیادی دارد که ما برای آدم هایی بازی می کنیم که شعور فوتبالی دارند.

 

گل اولم مهم بود

 

من قبلا گوش چپ بودم اما امسال در فوروارد راست بازی می کردم.برانکو نیاز داشت که در کنار طارمی و بن سون یک فوروارد سرعتی داشته باشد.مدتی در این پست هادی عزیز بازی می کرد.من هم چند بازی در این پست بازی کردم و  نیاز داشتم که جا بیفتم.از برانکو بابت اعتمادی که کرد تشکر می کنم.

خوشحالم خواسته هایی که او از من داشت را انجام دادم.برانکو روی جنگندگی،فضاسازی و پرسش تاکید داشت.البته یک بخش هم گلزنی بود که در این بخش موفق نبودم.هر چند بالاخره گل هم زدم.در این پست مهم این بود که گل اول را بزنم و خوشحالم این اتفاق افتاد.احساس می کنم در دور برگشت می توانم شرایط بهتری داشته باشم.اگر در پرسپولیس خوب باشم به تیم ملی می رسم.

مشکل پولی نداریم

ما اخیرا 12 درصد از قراردادهایمان را دریافت کردیم.حدود 25 درصد از آغاز فصل بازیکنان دریافتی داشتند.اینطور هم نبوده است که بین بازیکنان جدید و قدیمی شکافی باشد.باشگاه واقعا زحمت کشیده است و قول داده اند در هفته های آتی بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.باید از مدیران باشگاه تشکر کنم که به قول هایی که دادند عمل کردند.مشکلی به نام پول نداریم.

 

 می شود به سطح اول اروپا رفت

در هفته های گذشته از چین،بلژیک و یونان پیشنهاد داشتم.پس از بررسی صورت گرفته دیدم بهتر است در نیم فصل پرسپولیس را ترک نکنم.همان اول پیشنهاد چین و بلژیک را رد کرد اما در حال حاضر هنوز پیشنهاد یونان هست.با این وجود در این فصل صد در صد به پرسپولیس فکر می کنم.وقتی فصل به پایان رسید،پیشنهادات خارجی را بررسی می کنم.هر فوتبالیستی دوست دارد راهی اروپا شود.شاید ابتدا نتوان در لیگ های سطح اول بازی کرد ولی در ادامه می توان به آن تیم ها هم فکر کرد.هر چند همانطور که گفتم در حال حاضر فقط به پرسپولیس و قهرمانی فکر می کنم.

قهرمانی؟

فقط 5 امتیاز با صدر فاصله داریم.راحت می شود این فاصله را پر کرد.ما شانس اول قهرمانی هستیم.در مسابقات هم کیفیت بالایی داریم.در حمله و دفاع تیم خوب عمل می کند.انگیزه قهرمانی ما در کنار هواداران،هادی نوروزی است.ما برای شادی روح او هم قسم شده ایم.

دغدغه بزرگ

نیاز به گلر داریم.الان در تمرینات فقط یک دروازه بان داریم و این موضوع به تاکتیک تیم در تمرینات لطمه وارد می کند.امیدوارم مشکل سوشا حل شود اما اگر این اتفاق هم نیفتاد،یک گلر خوب جذب کنیم.دغدغه جدی ما الان دروازه بانی است و امیدوارم هر چه سریعتر این مشکل حل شود.

پیشنهاد نفت برای معاوضه؟

نه،من نیستم.هیچ صحبتی هم در این باره صورت نگرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کاظم جمعه 25 دی 1394برچسب:ارتش سرخ آسیا,کانون پرسپولیسی ها,پرسپولیس زلزله,هواداران پرسپولیس,کانال تلگرامی هواداران پرسپولیس, نظر 

بدهید!

آخرین مطالب ارسالی
لوبانوف اردوی پرسپولیس را ترک کرد / الکس قبل از رفتن شارژ مالی شد
ترکیب پرسپولیس برای فینال جام شهدا مقابل صبا اعلام شد
سوشا این روزها چه کار می کند؟ / دور از فوتبال
پیروزی شاگردان برانکو در نیمه اول
محرومیت سوشا قطعی است
توافق اولیه پرسپولیس با طهماسبی
دروازه بان تیم ملی لبنان هم به پرسپولیس معرفی شد
عالیشاه: پرسپولیسی مدنظر نفت من نیستم/پیشنهاد یونان هنوز هست
2بازیکن تستی در تمرین حاضر شدند/باقری هم آمد
درباره وب
به وب کانون هواداران پرسپولیس خوش آمدید

آمار کاربران

چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
<- AuthorName->

لینک دوستان
عکس های جدید
کسب درآمداز اینترنت به شیوه ی نوین و تضمینی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس ارتش سرخ آسیا و آدرس perspolis.fc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

بخش ویژه

صفحه اصلي | آرشیو | لینکستان | تماس با ما | طراح قالب ورزشي